آیا می توان دیالیز را در بیماران PKD اجتناب کرد در انتظار دیالیز

یک شنبه 29 مرداد 1396
ن : lafee

آیا می توان دیالیز را در بیماران PKD اجتناب کرد در انتظار دیالیز

در کلینیکی، دیالیز پیشنهاد شده در بیماران مبتلا به کراتینین بالا و برخی از علائم مسمومیت است. با این حال، دیالیز درمان مناسب برای بیماران کلیوی نیست. به تازگی، چندین بیمار می دانند که می توانند در بیماران PKD در حال انتظار دیالیز اجتناب کنند.

به عنوان یک واقعیت، بیماران PKD به راحتی از سطح کراتینین بالا و نشانه های مسمومیت رنج می برند، زیرا با کیست های بی شماری پر از مایع در کلیه مشخص می شود. علاوه بر این، این کیت ها اغلب با ریسک بالایی روبرو می شوند که به راحتی می توانند سلول های کلیه و بافت را مهار کنند. بنابراین، بیماران بیشتر مستعد تجربه کراتینین بالا هستند. اگرچه دیالیز اثر بسیار مهمی در کمک به بیماران برخی از علائم بالینی را کاهش می دهد، اما باعث می شود بیماران نیز بسیاری از عوارض جانبی را تجربه کنند. بدتر از همه، دیالیز باعث می شود که بیماران کاهش خروجی ادرار را تجربه کنند، به این معنا، آنها همچنین کاهش عملکرد کلیه را تجربه می کنند.

در حالی که، آیا احتمال دارد بیماران PKD از دیالیز جلوگیری کنند؟

اگر به موقع درمان های خود را دریافت کنید، شانس خوبی برای زندگی آنها وجود دارد بدون دیالیز، اما اگر آنها بهترین زمان برای کاهش کیست های کلیه و بهبود عملکرد کلیه، عمل جراحی و دیالیز آخرین گزینه خود را.

بنابراین، بیماران بهتر است در اسرع وقت اقدامات موثر انجام دهند تا به بهبود عملکرد کلیه کمک کنند.

در چین، بیمارستان بیماری های کلیه شیدیاژووان، پیشرفت پزشکی چندین ساله، منافع غیر منتظره ای را برای بیماران برای بهبود عملکرد کلیه به ارمغان آورده است. این درمان ها با عملكرد قابل توجه خود، از جمله گسترش دادن رگ های خونی، ترویج گردش خون، تنظیم فشار خون، تحرك التهاب و انعقاد خون، تضعیف ماتریس خارج سلولی، جهان را شگفت زده كرد. این درمان هایی که بر بهبود عملکرد کلیه متمرکز شده اند شامل درمان های حذف توکسین، پزشکی Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام پا، بخار سازی، درمان طب سوزنی، طب فیزیوتراپی است.

با کمک این درمان ها، کیست های کلیه می توانند توسط متوقف کردن مواد فعال در سلول های اپیتلیال از آزاد شدن متوقف شوند، همچنین مایع کیست می تواند با ارتقای گردش خون دیواره کیست دفع شود.

با کیست کلیه کاهش می یابد، عملکرد کلیه نیز می تواند بهبود یابد و سپس دیالیز نیز می تواند به طور طبیعی و به تدریج اجتناب شود.

آیا هنوز از PKD رنج می برید و انتظار دیالیز را دارید؟ در صورت لزوم، لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به آدرس kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما خوشحالیم که به شما کمک می کند.

پیوند مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/pkd/5645.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آیا می توان دیالیز را در بیماران PKD اجتناب کرد در انتظار دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.